Në baze te te ligjit nr. 7961, date 12.07.1995 “ Kodi i Punes se Republikes se Shqiperise” , ligjit 90/1012 “ Per administraden shteterore”dhe ne mbështetje të Ligjit nr. 10192, dt. 3.12.2009 i ndryshuar “Për parandalimin dhe goditjen e krimit të organizuar, trafikimit, korrupsionit dhe krimeve të tjera nëpërmjet masave parandaluese kundër pasurisë”, Ligjit nr. 34/2019, i ndryshuar “ Për Administrimin e pasurive te sekuestruara dhe te konfiskuara” , Urdherin e Ministrit te Brendshem nr.323, date 02.10.2020, si dhe te Regullores se Brendshme te AAPSK nr.1371, date 09.05.2022;
Aapsk shpall kunkurimin per nje pozicion vacant ne AAPSK si me poshte :
Ndihmes Administrator (1), në profilin: Nd/Administrator i pasurise se sekuestruar dhe konfiskuare
Kandidatët duhet të plotësojnë kërkesat e posaçme, si vijon:
- Për pozicionin “Nd/Administrator” duhet të zotërojnë diplomë të Arsimit të Lartë, në shkenca Ekonomike ose Juridike , te perfunduar brenda ose jashte shtetit , ne nje nga universitet publike ose private.
- Të mos kenë masë largim nga puna në fuqi.
- Preferohet të kenë trajnime apo kualifikime në fushën përkatëse.
- Preferohet të kenë eksperiencë pune në fushën e pronësisë
- Dokumentacioni, mënyra dhe afati i dorëzimit.
Kandidatët duhet të dorëzojnë dokumentacionin, si më poshtë:
- Kërkesë/letër interesi, për pozicionin për të cilin është i interesuar kandidati.
- Jetëshkrim (CV)
- Fotokopje të diplomës dhe listës së notave (përfshirë edhe diplomën Bachelor dhe Diploma Master Shkencor). Për diplomat e marra jashtë Republikës së Shqipërisë të përcillet njehsimi nga Ministria e Arsimit;
- Fotokopje të librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë);
- Fotokopje të letërnjoftimit (ID);
- Çertifikatë familjare
- Vërtetim të gjendjes shëndetësore,
- Vërtetim nga prokuroria (që nuk është aktualisht në proces hetimi),
- Vërtetim nga gjykata (që nuk është në proces gjyqësor penal).
- Vërtetim të gjendjes gjyqësore/ Formular i vetëdeklarimit të gjendjes gjyqësore
- Referencë (Rekomandim) nga punëdhënës të mëparshëm
- Adresën e saktë te vendbanimit, email dhe kontakt telefonik.
- Çdo dokumentacion tjetër që vërteton trajnimet, kualifikimet, arsimin shtesë, vlerësimet pozitive apo të tjera të përmendura në jetëshkrimin tuaj;
- Dokumentacioni i përcaktuar në pikat 8,9,dhe 10 duhet të jetë lëshuar jo më parë se 3 muaj nga momenti i aplikimit.
Aplikimi dhe dorëzimi i të gjitha dokumenteve të cituara më sipër, do të bëhet, nëpërmjet postës zyrtare, apo dorazi në Zyrën e Protokollit pranë AAPSK
Çdo aplikant i cili, brenda afatit të përcaktuar, nuk dërgon të gjithe dokumentacionin e kërkuar, apo paraqet dokumentacion jashtë afatit të vlefshmërisë humbet automatikisht, të drejtën e vijimit të fazave të konkurimit.
Dorëzimi i dokumenteve duhet të bëhet brenda datës: 22.05.2023.
- Shpallja e rezultateve për fazën e verifikimit paraprak të kandidaturave.
Komisioni i rekurtimit do të njoftojë kandidatët individualisht, (nëpërmjet adresës së e-mail), si dhe nëpërmjet publikimit në ambientet e AAPSK të informacioneve në lidhje me listën e kandidatëve që plotësojnë kriteret,.
Në të njëjtën kohe kandidatët që nuk i plotësojnë kriteret do të njoftohen individualisht nga komisioni I rekurtimit për shkaqet e moskualifikimit (nëpërmjet adresës së e-mail).